KOSTBART OG LANGVARIG: Den planlagde oppgraderinga av Lærdalstunnelen er forventa å ta fire år, og vil truleg kosta meir enn han kosta å bygge.
KOSTBART OG LANGVARIG: Den planlagde oppgraderinga av Lærdalstunnelen er forventa å ta fire år, og vil truleg kosta meir enn han kosta å bygge. (Foto: Arkiv)

MEININGAR

Billigare og meir effektivt å stenga tunnelen frå mai til november

Ved utvida sommarstenging i oppgraderingsperioden, i staden for nattestenging, meiner eg at tidsbruken og kostnadene kan reduserast vesentleg.

Meiningar: Lærdalstunnelen kosta i underkant av éin milliard kroner, og vart opna i år 2000 etter fem år med bygging. Underteikna leia prosjektet for Statens vegvesen.

Bli medlem og få tilgang til meir eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månadleg

Kr 99
Kjøp
Ynskjer også di bedrift å tilby rabatt for kundar eller tilsette?
Kontakt oss på pluss@porten.no
 

Betal med Visa eller MasterCard. For bedriftsavtale eller faktura, kontakt pluss@porten.no

Abonnementet blir fornya automatisk og kan seiast opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelsar

Spørsmål rundt abonnement? Kontakt oss på pluss@porten.no
Til toppen