SUKSESS: Lerum er kjent for saft og syltetøy laga av frukt og bær. No gjer dei òg suksess med den kalorifrie avstikkaren ZERoh!. Administrerande direktør Trine Lerum Hjellhaug har all grunn til å smila.
SUKSESS: Lerum er kjent for saft og syltetøy laga av frukt og bær. No gjer dei òg suksess med den kalorifrie avstikkaren ZERoh!. Administrerande direktør Trine Lerum Hjellhaug har all grunn til å smila. (Foto: Halvor Farsund Storvik)

Lerum håpar på å gjenskapa sukkerfri suksess i Sverige

Etter utruleg vekst i Norge, håpar Lerum no å overtyda svenske ganar med leskedrikken ZERoh!.

Sogndal: I dag kunngjorde Lerum at dei lanserer den kalorifrie tørstedrikken ZERoh! i svenske butikkar. Bakgrunnen er suksessen i Norge, der den frå lanseringa i 2013 gjekk frå null til 111 millionar i omsetning på tre år.

SUKSESS: I første omgang vil Lerum lansere fire smakar i svenske butikkar, med Villbringebær som ein av dei. Foto: Lerum AS

– Salstala i Norge har vore så gode at me no ynskjer å utfordra den svenske marknaden. Me har arbeida i lang tid med å få til dette, og no er me endeleg klare til lansering, seier administrerande direktør i Lerum, Trine Lerum Hjellhaug, i ei pressemelding.  

Ho seier dei òg har gjort blindtestar i nabolandet, som viser at svenske ganar likar ZERoh betre enn dei samanliknbare marknadsleiande svenske produkta.

Leskedrikken frå Lerum vil frå første dag få plass i hyllene i 65 prosent av den svenske daglegvaremarknaden.

– Me veit aldri korleis eit produkt vert motteke i ein ny marknad. Men, viss suksessen me har hatt i Norge kan gjenskapast i Sverige, håper me at dette på sikt kan trygga arbeidsplassar og sikra bærekraftig drift i saftbygda òg i åra som kjem, seier Lerum Hjellhaug. 

Til toppen