FARLEG: Karl Ivar Larsen viser til at betongrekkverket på E39 aust for Lavik ferjekai gjer vegen mjuke trafikkantar må ferdast på når gangvegen er stengt faretrugande smal. På sørsida av vegen er det noko betre plass, men då må ein krysse vegen to gongar for å komme frå Kaptein Hartwigs veg til sentrum, ifølgje Larsen.
FARLEG: Karl Ivar Larsen viser til at betongrekkverket på E39 aust for Lavik ferjekai gjer vegen mjuke trafikkantar må ferdast på når gangvegen er stengt faretrugande smal. På sørsida av vegen er det noko betre plass, men då må ein krysse vegen to gongar for å komme frå Kaptein Hartwigs veg til sentrum, ifølgje Larsen.

Høyanger er nå godkjent som «trafikksikker» kommune – men forsvant null-visjonen i Lavik?

– Når en så vital veg stenges, er konsekvensen at alle de myke trafikantene må finne en alternativ rute til og fra Lavik. Det finnes bare en. Den europeiske stamvegen «E39», skriv Karl Ivar Larsen om stenginga av gangvegen mellom bustadfelt aust i Lavik og sentrum.

Publisert

Bli medlem og få tilgang til pluss-artiklar!

Få 20% på årsabonnement ut juni

kr 879

Kjøp

Månadleg

kr 99

Kjøp

Årleg

kr 1 099

Kjøp

Støtte- abonnement månadleg

kr 198

Kjøp

Powered by Labrador CMS