Frist: 15. mars

Årdalsnett AS søkjer kundekonsulent

Stillingen er satt passiv.

Søk etter jobbar.

Selskapet vart starta i 2001 og er i dag leiande på breiband- og TV- tenester i vårt område. Aktiviteten i selskapet er aukande. Me legg vekt på å ha eit nært og godt forhold til kundane våre, med god og effektiv kundeservice. Årdalsnett har i dag kundar i Årdal, Lærdal, Aurland og i Vang

.

Selskapet skal no styrke staben med ein tilsett. Den rette personen vil få ein variert og spennande arbeidsdag.



Hovudoppgåver:

  • Telefonmottak
  • Kundemottak på kontoret
  • Fyrste linje brukarstøtte
  • Logistikk
  • Oppdatere driftsstatus på heimeside, FB og telefonsvarar
  • Handtere innkomande post
  • Vedlikehalde kunderegister
  • Handtere ordrar og faktura
  • Delta i salg av våre tenester

Kvalifikasjonar / eigenskapar søkar bør ha:

  • 

Grunnleggande kunnskap om IKT-infrastruktur

  • Forståelse for økonomi og rekneskap

  • Vere sjølvgåande og ha god arbeidskapasitet

  • Gode evner til læring og omstilling 

  • Løysingsorientert

  • Serviceinnstilt – vedkomande blir vårt ansikt utad

  • Kundefokus

  • Ryddig, presis og påliteleg

  • Gode samarbeidsevner


Stillinga som kundekonsulent høver godt for alle med
rette kvalifikasjonar og eigenskapar, og me oppfordrar kvinner til å søke.


For spørsmål om stillinga, kontakt Odd Øren, dagleg leiar, på 9176 1455. 
Send søknad til odd.oren@ardalsnett.no merka «Søknad»
- legg ved CV, vitnemål og skildring av utdanning og kompetanse.

Gå til søknadsskjema
Til toppen